1) Je zaak is 24/7 bereikbaar
Een website kan vergeleken worden met een secretaresse, maar dan eentje die 24/7 voor je werkt.
Via de website kan er informatie uitgewisseld worden, vragen beantwoorden of zelf afspraken maken terwijl u slaapt.
2) Bespaar tijd
Hoe zal dit je tijd besparen?
Vermeld op je website voor welke werken of producten mensen bij u terecht kunnen. Misschien een sectie "Veelgestelde vragen". Hoe meer informatie mensen terugvinden op uw website, hoe minder vragen je zelf zal moeten beantwoorden.
Het kan ook nog verder gaan dan enkel informatie. Denk maar aan een afspraaksysteem. Wanneer mensen zelf een afspraak kunnen maken hoef jij de telefoon niet meer op te nemen en hoef jij niet telkens te stoppen met werken wanneer iemand een afspraak wil maken.
3) Bereik van uw bedrijf wordt veel groter
Wanneer je een KMO runt zullen je klanten misschien eerder regionaal zijn of aangetrokken worden door mond-op-mond reclame.
Met een website kan je gevonden worden op Google door mensen over de hele wereld.
4) Toevallige passanten aantrekken
Er is een grote kans dat mensen via Google op jouw website terecht komen.
Mensen uit je buurt die u of uw zaak niet kenden; worden plots een mogelijke klant.
5) Makkelijk bereikbaar
Een domeinnaam is makkelijker te onthouden dan uw telefoonnummer of adres.
Zelfs al kent iemand je domeinnaam niet volledig van buiten toch is de kans groot dat hij bij jou zal terecht komen.
Als iemand je e-mailadres, adres of telefoonnummer niet volledig meer weet zal hij je nooit kunnen bereiken.
TIP: Je kan meerdere domeinnamen naar je website laten verwijzen.
Bijv. app-lab.be maar ik zou ook even goed app-lab.com of applab.be naar deze website kunnen laten navigeren.
6) Conclusie
Een website heeft enkel voordelen!
Wenst u graag een offerte voor een website? Of heeft u vragen? Neem dan contact met ons op.
Comments